Hyggelig ældre ejendom med stuk, paneler og plankegulve.

Andelsforeningen består af 20 lejligheder. Vi har fælles vaskeri med nye maskiner og adgang til en stor fælles gårdkarré med hyggelige arealer og aktiviteter for børn. Vi har en fælles Internetforbindelse der betales via huslejen. Alle har et loftrum.

Lejlighederne er typisk på tre vær. med køkken og bad, 68-76 m2, fjernvarme og nye vinduer.

Der er to sammenlagte lejligheder. Flere af lejlighederne er moderniseret indenfor de sidste par år.

Andelsprisen er sat til ca. 1,6 mio. kr. per lejlighed og huslejen ca. 2.460 kr. Vi anvender en valuarvurdering som udgangspunkt for fastsættelse af andelsværdier. Ejendommen er vurderet til 38,7 mio. Foreningens gæld er på ca. 3,5 mio. kr.

Foreningen er veldrevet med en dedikeret bestyrelse bestående af 7 valgte beboere.

Ejendommen har energimærke D.